لغت ها کلیدی Market-Defining
عبارات کلیدی معرف بازار یا این که اصطلاحاً Market-defining رایج‌ترین و نزدیک‌ترین عباراتی می‌باشند که در حین معرفی کسب‌و‌عمل شما به ذهن مخاطبان می‌رسند. این گونه کلمه ها کلیدی seo دقیقا به عبارتی عباراتی میباشند که هنگام فعال‌سازی کمپین seo به ذهنیت شما هم روان می‌گردد. لغت ها کلیدی Market-Defining عمدتاً کلی و همگانی می باشند و مرتبه گیری برای آنها در حاصل کاوش بسیار مشقت بار میباشد، ولی نباید ذره‌ای از اهمیت آنان غافل شد چون دقیقاً کلماتی می باشند که دسته کسب‌و‌عمل شما‌را به مخاطبان معرفی می نمایند.

سئو در مشهد

برای فهم و شعور این مقاله فکر کنید که اینترنت‌سایتی با محوریت فروش اثاثیه غواصی دارید. در شرایطی‌که قرار باشد از لغت ها کلیدی معرف بازار یا این که Market-defining در محتوای اینترنت‌وب سایت خویش به کار گیری فرمائید، احتمالاً فهرستی شبیه موردها ذیل را تعیین می کنید:

امکانات غواصی
امکانات غواصی در شب
غواصی کردن و .
برای یافتن عبارات مطلوب صرفا کافی میباشد که به سؤالات پایین جواب دهید:

کسب و عمل اینجانب با چه کلماتی خویش را معرفی میکند؟
مخاطبان انگیزه با چه عباراتی کسب‌و‌عمل مرا به بکدیگر معرفی میکنند؟
آیا آن‌ها پیش از خرید تولیدات اینجانب از عبارت بازار غواصی به کارگیری می‌نمایند؟ بازار غواصی در شب چطور؟ آیا مخاطبان انگیزه، کسب و فعالیت من‌را با واژه غواصی میشناسند؟ مقداری بعید به حیث میرسد! کاربرانی که در ادامه اطلاعاتی از کسب و فعالیت شما باشند، احتمالاً به کلمات تحت هم میپندارند:

خرید وسایل غواصی
فروش وسایل غواصی در شب
مغازه امکانات غواصی
در هر حالا کلمه ها کلیدی Market-Defining هر چه باشند در سئوی داخلی وبسایت (On-page بهینه سازی) نقش مهمی ایفا میکنند. این لغت ها بایستی با تراکم قابل قبولی در صفحه ها اینترنت‌وبسایت استعمال شوند چون با ذهنیت مشتریان‌تان نزدیک میباشند. همینطور، این دسته از عبارات کلیدی در روند لینک و پیوند بیلدینگ بسیار مهم می باشند و می بایست دقت ویژه‌ای به آنها شود. لغات Market-defining برای آغاز یک متن خلاقانه بسیار موثر خواهند بود، فقط کافی میباشد که‌این عبارات را در جمله‌ها یا این که سؤالات قابل قبولی جای دهید.

عبارات کلیدی Customer-Defining
کلمه ها کلیدی معرف مشتری یا این که اصطلاحاً Customer-Defining کلمه‌ها و عباراتی می‌باشند که مخاطبان یا این که مشتریان شما به‌وسیله آنان خودشان را معرفی مینمایند. این مدل از لغت ها دومی مجموعه پراستفاده در بین مخاطبان شما میباشند. در هنگام تعیین این عبارات لازم میباشد به سؤالات پایین جواب دهید:

مخاطبان شما خویش را با چه عنوانی معرفی مینمایند؟
شما یا این که بقیه افراد آنها‌را چه طور تعریف میکنید؟
ادله اهمیت این کلمه ها کلیدی Customer-Defining این میباشد که با به کار گیری از آنان می توانید مخاطبان اصلی خویش یا این که کسانی که به نوعی کسب‌و‌کارشان با شما رابطه داراست را شناسایی فرمایید و بر پایه ی داده ها به دست آمده با آن ها رابطه برقرار فرمائید. مثلا در شرایطی‌که اینترنت‌سایتی با محوریت فروش کتاب ها و جزوات درسی دارید، احتمالاً بخشی از مخاطبان شما با عباراتی مانند علم‌آموز سال سوم، دانشجوی ترم نخستین، داوطلب کنکور و پشت‌کنکوری به کاوش می پردازند.

به خیال و خاطر داشته باشید که seo و باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت فقط برای قرار دریافت کردن در نتیجه ها اول کاوش وجود ندارد. seo، نوعی رابطه میباشد. با استعمال از این مدل کلمه ها کلیدی میتوانید کسانی را پیدا فرمایید که مشتاق به به کار گیری از تولید ها‌تان می‌باشند.
 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها