رپورتاژ 

نسبت به روش‌های دیگر هزینه کمتری دارد چی؟ این چه حرفی است؟ واقعاً نویسنده این مقاله، تا این حد از ارزش رپورتاژهای خبری بی‌اطلاع است؟ اینطور نیست . اجازه بدهید توضیح دهم . 

سئو در مشهد

رپورتاژ خبری در مقایسه با بخش اعظمی از روش‌های تبلیغاتی دیگر، واقعاً هزینه دوچندان معقولانه‌تری دارد . برای مثال، درصورتی که قرار باشد شما یک بنر در یک رسانه مطرح خبری اجاره کنید، دستکم می بایست چند میلیون تومان هزینه نمایید . البته رپورتاژ دادن در همین رسانه، فراوان فراوان کمتر برای شما هزینه دارد . احتمالا چه بسا بتوانید با کمتر از یک میلیون تومان در این رسانه حضور پیدا نمائید . این قطعاً یک مزیت رپورتاژ نسبت به تبلیغات بنری محسوب میگردد . 



رپورتاژ اطلاع رسانی یک منش خوب برای بازاریابی میباشد . 

با درج رپورتاژ خبری، نه صرفا جنس شما معرفی می‌شود، بلکه مرتبه های گوگل شما هم ارتقاء پیدا می‌کند . 

برای م رایگان، همین شرایط فعلی با ما تماس بگیرید . 

رپورتاژ 

خبری021-63404داخلی 3 


رپورتاژ 

در سئو وبسایت شما تاثیرگذار خواهد بود تا به اینجا دیدید که چطور رپورتاژ میتواند در فروش و برندینگ کسب و عمل شما تاثیر داشته باشد . اما جذاب‌ترین فایده رپورتاژ (حداقل برای عمده کسب و کارها) هیچ کدام از اینها نمی باشد . بلکه تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو یک وب‌سایت می‌باشد . 


زمانی که شما در سایت‌های بلندمرتبه اینترنتی حضور داشته باشید و از آنان لینک و پیوند اخذ کنید، به گوگل یک پیام مخابره کرده‌اید: "من وب‌سایت مطرحی دارم . وب‌سایتی که به وسیله رسانه‌های قابل اعتمادی معرفی شده میباشد ." و گوگل دلداده این پیام میباشد و وقتی آن را اخذ می‌کند، عاشق شما نیز خواهد شد . 


مشترکین 

خبرنامه وب لاگ خویش را افزایش دهیدحتما بخوانید: مشترکین مجله بلاگ خود را ارتقا دهید به لطف نشر رپورتاژ آگهی، گوگل شما را به تیتر یک منبع قابل اعتماد اینترنتی خواهد آشنایی و جایگاه‌های بالاتری را در جستجوهای خویش به شما اختصاص می‌دهد . و این وسیع ترین مزیت تکثیر رپورتاژ خبری است . 




رپورتاژ 

شما میتواند به راحتی در گوگل حضور داشته باشد وقتی که دعوا اعتبار است، تنها مردم مطرح نیستند . ما می بایست اعتبار یک رسانه در گوگل را هم در لحاظ بگیریم . 


گوگل به سایت‌ها و رسانه‌های خبری اعتماد مضاعف متعددی دارااست و به کمک رپورتاژ، شما می‌توانید از این اعتماد به فیض خود به کارگیری فرمائید . اما لطفاً غلط برداشت نکنید . البته، خواسته من را نادرست برداشت نکنید . من در زمینه سئو وبسایت شما صحبت نمی‌زنم . فعلاً بحث اینجانب صرفا بر سر چشم شدن رپورتاژی می‌باشد که در یک رسانه منتشر مینماید . 


به لطف اعتبار رسانه‌های خبری در گوگل، درصورتی که رپورتاژ آگهی شما اصول سئو را رعایت کرده باشد و یک واژه مهم مطلوب را هدف قرار داده باشد، به راحتی میتوانید به رتبه‌های بالایی دست پیدا نماید و محل ورود قابل قبولی را از طریق جستجو به دست آورد . این یعنی رپورتاژ آگهی شما در طولانی‌مدت هم تاثیرگذار میباشد و همواره کاربران جدیدی را به وب سایت شما جذب می کند . 


برای روشن‌تر شدن موضوع، رپورتاژهای خبری همکاران ما در دیدوگرام میتواند مثال خیر و خوبی باشد . این رپورتاژها که در دو وب‌سایت زومیت و نمناک منتشر شده بود، مدت‌هاست در برگه نخستین جستجوی "تبلیغات در تلگرام" حضور دارا‌هستند و همین حضور لبریز رنگ باعث گردیده میباشد آدم‌های مختلفی آنها را بخوانند و از این شیوه با سرویس تبلیغات کانال های اجتماعی دیدوگرام آشنا شوند . مطمئناً نیز هنگامی کسی از شیوه یک وب سایت دارای اعتبار نظیر زومیت با یک سرویس آشنا می‌شود، اعتبار بیشتری برای آن قائل می باشد . شاید دیدنی باشد بدانید که تقریباً هر هفته یک‌سری نفر از نحوه وبسایت زومیت با این سامانه تماس میگیرند . 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها