هنگامی که قصد دارید ترافیک وب سایت خویش را از نحوه موتورهای جستجو ارتقاء دهید می بایست به فکر استاندارد سازی تارنما بر طبق قوانین موتورهای جستجو مثل گوگل باشید . الگوریتم های گوگل همواره در حال به روز رسانی می باشند و هدف این میباشد که نتایج مرتبط و دقیقتر به کاربران سناریو داده شود .
درمقاله سئو چیست به چندین قضیه در این مسئله اشاره کردیم و فاکتورهای درجه بندی را در دو جور سئو داخلی و سئو خارج از سایت قرار دادیم .
در این مقاله به فیس مفصلتر به چک سئو داخلی سایت (on-page seo) می پردازیم .
سئو در مشهد
بهینه
سازی درونی یا این که سئو داخلی تارنما چه می باشد ؟ (On-Page SEO) سئو درونی وب سایت اشاره به مجموعهای از مورد ها مهم و تاثیرگذار در رتبه بندی تارنما نزد موتورهای کاوش دارد که معمولا بوسیله رئیس وبسایت قابل تهیه و تنظیم و تصمیمگیری است . البته تمام این فرآیندها صرفا جهت درجه تصاحب کردن نمیباشد بلکه در انجام یک بازاریابی اینترنتی چیره نیز نقش دارد . براین اساس وبسایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم یوزرها بایستی با صرفه سازی شود .
مواردی که بررسی خواهیم کرد مشتمل بر :
تگ
عنوان Title Tags تگ
توضیحات متا Meta Descriptions محتوا
و لغت ها کلیدی تگ
هدینگ Header tags بهینهسازی
تصاویر در سئو داخلی به کارگیری
از دکمههای اشتراک گذاری امکان
سناریو در تلفن همراه سرعت
لود سایت آدرس
های دوست داشتنی (SEO-Friendly URL) با صرفه
سازی درونی سایت
تگ
عنوان Title Tags تگ تیتر صفحه یک عدد از مهمترین عامل ها سئو داخلی وبسایت بشمار میرود و اولین چیزی می باشد که پیش روی کاربران قرار میگیرد و همچنین در موضوع محتوای کاغذ به موتورهای کاوش اطلاع میدهد .
دقت داشته باشید در برگه نتایج موتورهای کاوش (SERP) درصورتیکه واژه کاوش شده در تیتر برگه نیز وجود داشته باشد به چهره پررنگ نمایش داده میگردد و این موجب جلب توجه و همچنین ارتقاء نرخ کلیک CTR میشود .
تگ
تیتر در شرایط کد HTML به فیس ذیل است:
هنگام نوشتن تگ تیتر آن را کوتاه و توصیفی در لحاظ بگیرید و از لغت ها دیدنی و خاص مثل (ترفندها – بدون پول – اسرار- قدم به قدم) استعمال کنید .
پیشنهاد
میدهم ساختار تگ تیتر خود را اینگونه تعیین فرمایید : اسم برند | عنوان مقاله یا این که ورقه مربوطه اسم
مارک و عبارت اساسی عنوان خود را با – _ | » قطع سازی کنید تیتر
هر برگه می بایست منحصربفرد باشد تعداد
کاراکتر تیتر را دربین ۵۵ تا ۶۰ در نظر بگیرید تگ
توضیحات متا Meta Descriptions گوگل اعلام کرده هست که از تگ توضیحات متا به تیتر یک استدلال بدون واسطه جایگاه بندی استفاده نمیکند اما این به معنای بی اهمیت بودن این تگ نمیباشد . درصورتیکه یک توضیح مناسب و قابل اعتنا در مسئله مقاله یا کاغذ قضیه حیث بنویسید کاربران ترغیب به کلیک کردن و وارد وب سایت شما میشوند .
موتورهای جستجو از این تگ برای تحلیل محتوای کاغذ و پیش نمایشی برای کاربر استعمال می نمایند بنابراین مهم می باشد که محتوای آن جالب و کاربران را مشتاق به خواندن بی نقص نوشته قضیه کند .
درباره این سایت