به عنوان مثال زمانی که یک اینترنت‌تارنما با محوریت فراگیری ساخت محتوا دارید می توانید کلمه ها تحت را به‌تیتر لغات کلیدی بهینه سازی گزینش فرمائید:

فراگیری ایجاد محتوا

بهترین سئو کار
عبارات کلیدی
لغت ها کلیدی بهینه سازی
فراگیری seo
اسکن رایتینگ
یادگرفتن پیوند بیلدینگ
و .
لغات کلیدی Geo Targeting
عبارات کلیدی متناسب با وضعیت جغرافیایی یا این که به اصطلاح Geo Targeting راه و روش‌حلی مطلوب برای مرتبه‌بندی اینترنت‌تارنما‌ها و رویش سریع کسب و شغل های محلی میباشد. به کار گیری از این لغت ها خیر صرفا میتواند ترافیک اینترنت‌وب سایت شمارا ارتقاء دهد، بلکه منجر می‌گردد تا برخی از بازدیدکنندگان تحت عنوان مشتری حقیقی و واقعی روانه محل کسب و فعالیت شما شوند. مثلا وقتی که در رابطه توریسم در کیش به ساخت محتوا میپردازید کلماتی مانند موج‌سواری در حاشیه دریا کیش، سواحل مرجانی کیش، غواصی در آب‌های کیش، بازی‌های آبی رنگ جزیره کیش و . هم ترافیک علاقمندان به توریسم را روانه اینترنت‌تارنما شما می‌نماید و هم برخی از مسافران را به هتل‌ها، بازی‌های آبی رنگ و مرکز ها تفریحی و تجاری طرف قرارداد شما می‌کشاند.

علاوه بر این، امروزه دکان‌های زنجیره‌ای با راه اندازی اینترنت‌تارنما‌های تخصصی به تکثیر مطالبی برای معرفی تولیدها و دکان‌های محلی خویش می پردازند و یوزرها در حالی که در‌پی فواید مواد غذایی، تنوع تولیدها بهداشتی و . می باشند با مطالبی مواجه میگردند که در کنار ارائه داده ها موءثر، به معرفی شعبه‌های مغازه‌های زنجیره‌ای و تولید ها آن‌ها پرداخته‌اند.

و ولی فیض‌گیری!
همان طور که گفتیم seo صرفا راهکاری برای سازش با موتورهای کاوش وجود ندارد، بلکه نحوه‌ای برای ساخت شایسته ترین تعامل با مشتریان و مخاطبان میباشد. هنگامی که سخن از تحقیق و باز نگری کلمه ها کلیدی به دربین میاید، شایسته ترین نصیحتی که موجود است این میباشد که بردبار باشید و هیچوقت از تحقیق کردن دست نکشید. هرچه بیش تر کاوش فرمائید، لغت ها کلیدی بهتری خواهید یافت.

بعداز آنکه عبارات کلیدی خویش را پیدا کردید، آنها‌را مبنی بر اهمیت و نوعشان جور‌بندی نمایید و آن گاه برنامه‌ریزی فرمائید. مطمئناً با استعمال از این عبارات کلیدی میتوانید اینترنت‌تارنما خویش را در مسیر صحیح قرار دهید.
 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها