کلیه چیز در رابطه بهینه سازی
با یبگشسنبکسیبمک سرویس یوزرها عزیز آکادمی انار، با نوشته‌ی علمی همگی چیز در رابطه seo یاروهمدم شما هستیم و دوست داریم که کاملترین نوشته‌علمی در رابطه seo را در اینجا برای شما گردآوری کنیم که در صورتیکه seo را به خیر و خوبی نمیشناسید با این نوشته‌ی‌علمی از تارنما آکادمی انار آشنایی ظریف و جامعی از سئو بدست آورید. پس همراهمون باشید…

سئو در مشهد

بهینه سازی چه چیزی است؟
نخستین از هر چیز بایستی به‌این سوال جواب دهیم. ابداً بهینه سازی چه میباشد؟

توجه کردید؟ هنگامی که شما واژه و کلمه ای را در گوگل کاوش می‌کنید، گوگل شایسته ترین وبسایت ها را در آن مورد به شما معرفی می نماید تا جواب سوال یا این که نیاز خویش را برطرف فرمائید، البته پشت پرده این روایت را می‌دانید؟ وبسایت ها رمز این زمینه که در ورقه اولیه گوگل باشند و شما روی سایت آنان کلیک فرمایید همت متعددی می کنند و به اصطلاح پیکار های متعددی را موفق گشته اند تا بدین مقام دست پیدا نمایند.

به عنوان مثال به کلمه و واژه ای که اینجانب در گوگل کاوش کردم نگاه نمائید!

اینجانب واژه خرید آیفون X” را کاوش کردم و گوگل در پاسخ به اینجانب نسبتاًً 12.200.000 سود برای اینجانب لیست کرد که اما سه فیض نخستین برای اینجانب اهمیت بالای داره زیرا 90% یوزرها تنها ورقه نخستین گوگل را آنالیز می‌نمایند و ازاین حد 60% روی سه پیوند اولیه کلیک مینمایند!

بهتر بدونید که گوگل به کاغذ حاصل کاوش SERPS می گوید. در هر صفجه از SERPS گوگل صرفا 10 سود موجود است و برای مشاهده بقیه نتیجه ها می بایست به کاغذ دوم، سوم و الی انتها رجوع نمایید. یعنی در کاغذ اولیه گوگل صرفا 10 سود موجود است و 90% از بازخوردهای این واژه را هم به عبارتی تارنما های اخذ می‌کنند که در ورقه اولیه دارنده مقام و جایگاه مطلوب می باشند.

حالا این سوال پیش می‌آید که چه گونه بر چه اساسی گوگل این تارنما ها را درجه بندی مینماید؟ برای مثال به چه شکل تشخیص می دهد که 10 فیض نخستین چه وبسایت های باشند؟ خب این دقیقاً میگردد seo !!! یعنی در صورتی وبسایت شما در حاصل گوگل منزلت قابل قبولی ندارد احتیاج دارید که بهینه سازی و فرآیند seo سایت خویش را بهبود داد.

در صورتی‌که شما صاحب و مالک یک سایت می‌باشید و می خواهید ترافیک و مخاطب بیشتری جذب فرمائید مطلقاً بایستی seo بخشی از عملکرد های بازاریابی شما باشد به دلیل آنکه قادر است بسیار روی ارتقاء فروش و یا این که بازدید شما تاثیرگذار باشد.


موتورهای کاوش گر مثل گوگل به چه شکل جایگاه بندی می کنند؟
درحال حاضر سوالی که پیش میاید! موتورهای کاوشگر مثل گوگل به چه شکل جایگاه بندی مینمایند؟ در رابطه اینکه دقیقا موتورهای جستجو گر چه کاری مینمایند در نوشته‌علمی معماری موتورهای کاوشگر” مفصل در رابطه این قضیه حرف کردیم که دقیقاً چه مراحلی در گوگل رخداد می‌افتد تا یک سود را به شما نشان دهد. البته می خواهم مختصر اثر گذار اینجا توضیح دهم.

موتورهای کاوش گر مثل گوگل دارنده چندین خزنده یا این که ربات میباشند، این خزنده‌ها (عنکبوت های گوگل) طبق الگوریتم های متعدد گوگل آغاز به یافتن و جستجو می کنند وارد وبسایت های متفاوت می گردند و آن‌ها‌را باز‌بینی می‌کنند در فیض این داده ها که بدست میاورند را در مقر های داده عظیم خویش ذخیره می‌نمایند و وقتی که یک استفاده کننده واژه و کلمه ای را کاوش می‌نماید، گوگل طبق الگوریتم ها و قوانینی که داراست آنها‌را سکو بندی می کند و در سود به استفاده کننده اکران می دهد.

عنکبوت های گوگل که نقش خزیدن در میان صفحه های اینترنت WEB را بر عهده دارا هستند، به خیر وبسایت ها را باز‌بینی مینمایند و در‌این میان همت می نمایند شایسته ترین آن‌ها را مبتنی بر پارامترهای که مدنظر داراست درجه بندی نماید و همیشه در درحال حاضر کارایی میباشند که شایسته ترین سایت را در شایسته ترین مقام قرار دهد.
 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها