ارتقاء مرتبه تارنما در گوگل و بهبود منزلت تارنما در کلمات اساسی دارای ارتباط دغدغه مهم مدیران وبسایت ها می‌باشد . تمام مدیران وبسایت ها کارایی می کنند که با بدست آوردن مقام مناسب در گوگل کاربران را به سمت وبسایت خود سوق دهی کنند . در این مقاله قصد داریم اهمیت ارتقا رتبه وبسایت در گوگل را شرح دهیم و به بررسی راه هایی که سبب ساز بهبود سکو سایت شما در گوگل می شوند بپردازیم . 

سئو در مشهد


چرا 

ارتقا رتبه تارنما در گوگل مهم است؟ تعداد بازدید از وب سایت، یکی از گرفتاری های با اهمیت مدیران وب سایت هاست . استدلال این مسئله این است که درصورتی که شما شایسته ترین تارنما را از نظر برنامه نویسی، طراحی گرافیک، محتوا، تجربه کاربری و . . . داشته باشید اما وب سایت شما بازدید نداشته باشد، تارنما شما هیچ ارزشی ندارد . از طرف دیگر قیمت وبسایت های اینترنتی بر شالوده مقدار بازدید آنان و قیمت کاربرانی که دارا هستند سنجیده می شود . 


به این ترتیب 

افزایش بازدید تارنما زیاد اثر گذار است، البته چرا از میان شیوه های مختلفی که برای این عمل وجود دارد، ارتقاء بازدید از طرز گوگل برای همه محبوب می باشد؟ برای یافتن جواب به این سوال می توانیم برخی از راه و روش های ارتقاء بازدید را تحلیل کنیم: 

تبلیغات 

ایمیلی تبلیغات 

بنری و متنی در وبسایت های مختلف تبلیغات آفلاین (رومه، مجله، تلویزیون و . . . 

) تبلیغ 

در موتورهای جستجو بازدید 

بی واسطه (افرادی که از قبل وبسایت را می شناسند) بازدید 

از نحوه کانال های اجتماعی بازدید 

از طریق گوگل و بقیه موتورهای جستجو از در میان تمام منش های فوق، بازدید از شیوه گوگل برای تمام وبمسترها اهمیت دارد . دلیل این قضیه در جایگاه اول ناچیز هزینه بودن آن هست . در واقع شما برای اخذ بازدید از گوگل هزینه نمی نمایید بلکه هزینه ای که خواهید داشت هنگامی می‌باشد که برای انجام این کار بایستی قرار دهید . از طرف دیگر، گوگل افرادی را به سمت تارنما شما هدایت می کند که به دنبال خرید محصولات یا این که خدمات شما هستند و به همین حافظه بیشترین بازدهی را نسبت به بقیه شیوه های تبلیغاتی سنتی مثل مجله، رومه، تلویزیون، رادیو و . . . دارااست . 


عمده 

بخوانید : قرار دریافت کردن در کاغذ نخستین گوگل 

افزایش 

رتبه سایت 



آیا 

ارتقا سکو در کلمه ها نامرتبط و اندک طرفدار اثرگذار است؟ خیر، انتخاب کلمات اساسی مناسب یکی از اصول افزایش سکو هست و بالا بودن در مرتبه کلماتی که کاوش نمی شوند و یا این که مخاطب هدف را به سمت تارنما شما ساماندهی نمی کنند ارزشی برای شما ساخت نمی نماید . 


چه‌طور 

جایگاه تارنما خود را بهبود دهیم ؟ ارتقا درجه تارنما تا حدود زیادی کاری تخصصی محسوب می شود . برای اینکه جایگاه وب سایت شما در گوگل بهبود یابد، باید در رتبه اولیه پارامترهایی را که موتورهای جستجو به آنها اهمیت می دهند شناسایی نمایید و بعد از آن امتیاز صفحه های خویش در آنان را بهبود دهید . 

به عنوان نمونه پارامترهایی که گوگل به آنان اهمیت می دهد عبارتند از : 

پارامترهای 

داخلی دربرگیرنده محتوای سایت، ساختار سایت، نحوه کدنویسی و خروجی قالب سایت پارامترهای خارجی مشتمل بر لینکها، برند، عمر سایت، مکان سرور، دامنه، سرعت لود صفحه های وبسایت و . . . 

در مقاله ها گذشته که در وب24 منتشر گردیده است، به روش های گوناگون ارتقاء بازدید وب سایت از روش گوگل اشاره کرده ایم . به عنوان مثال مطلب 14 راه ارتقا بازدید وب سایت به شیوه هایی می پردازد که از نحوه آن‌ها می توانید ورودی گوگل خود را ارتقاء دهید . در صورتی که تمایل دارید منش های ارتقاء بازدید وبسایت را یادبگیرید، سفارش می‌کنیم که مقاله ها ما را در وب24 دنبال نمائید . 


آیا 

افزایش بازدید سایت در گوگل ارتباطی با الکسا دارد؟ خیر، جایگاه گوگل ارتباطی به جایگاه الکسا اینترنت وبسایت شما ندارد . البته درصورتی که رتبه سایت شما در گوگل بهبود یابد، این قضیه سبب خواهد شد که رنک الکسا تارنما شما خوبتر شود . به طور کلی امتیاز یک وبسایت در الکسا بر شالوده تعداد بازدیدکننده و تعداد بازدید صفحه های معین می شود . هر دو پارامتر فوق را می بضاعت و توان از روش شیوه های غیرطبیعی و اسپم بهبود اعطا کرد و به همین ادله امتیاز الکسا به تنهایی ملاک مطلوب بودن و پربازدید بودن یک سایت اینترنتی نیست . 


عمده 

بخوانید : معرفی تکنیک های نوین بازاریابی دیجیتال 

چرا 

بهبود سکو تارنما در گوگل با اهمیت است؟ 



اصل با اهمیت در ارتقا درجه وبسایت در گوگل چیست؟ ۱ . 

آپ تو دیت صفحه ها سایت منطق اینترنت نو بودن و به روز شدن است؛ بدین ترتیب گوگل به اپدیت بودن مطالب وب سایت شما دقت مینماید . خوب تر می باشد برای ایجاد محتوا و آپ دیت کردن مطالب و درج خبر ها هزینه نمائید تا موجب ارتقا بازدید از تارنما خود شده و پیروز به ارتقای درجه تارنما در گوگل بشوید . 


۲ . 

تحلیل رقبا هیچ حوزه ای باقی نمانده میباشد که تنها شما وارد آن گردیده باشید و بی رقیب باشد؛ بدین ترتیب همواره رقبا و همیاران خود را تحت حیث بگیرید . به آن نوع از لغات حیاتی را که رقبای شما انگیزه فعالیت خود قرار داده اند، دقت فرمائید و بر روی آن کلمه ها سرمایه گذاری کنید . همینطور عبارات با اهمیت ای را که هنوز کسی به طور دورازشوخی روی آن ها عمل نکرده است، مورد قابل قبولی برای شما میباشند . با تیز بینی در رصد رقبا، می توانید خیلی زود موفق به ارتقاء درجه وب سایت خویش بشوید . 


۳ . 

بک لینک و پیوند های باکیفیت لینک هایی که به وبسایت شما ارجاع می دهند، در افزایش جایگاه تارنما در گوگل تاثیر دارند؛ ولی می بایست حواستان باشد تا از تارنما های دارای اعتبار بک پیوند بگیرید؛ در غیر این صورت، احتمال دارد موجب تنزل جایگاه تارنما شما نیز بشود . سایت هایی که از ان ها بک لینک دریافت می‌کنید، بایستی در حوزه تخصصی شما فعال باشند تا با کیفیت محسوب بشوند . برخی خرید لینک را پیشنهاد می نمایند البته بهتر می باشد بک لینک را به چهره ارگانیک بگیرید . 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها