4- تگ های هدینگ  (Heading )
بی تردید با تگ های هدینگ ( H1 H2 H3 H4 H5 H6 ) آشنا می‌باشید. عنا وین مهم هر کاغذ خویش را با اعتنا به رتبه اهمیت آن می بایست در‌این تگ ها قرار دهید. معلوم میباشد که تگ H1 با اهیمت ترین تگ و H6 نادر اهمیت ترین آنهاست. اما اعتنا داشته باشید که گشوده هم اهمیت تگ H6 از متن معمولی فراتر میباشد و معدود اهمیت بودن آن بدین مضمون‌ وجود ندارد که نیازی به به کار گیری از آن ندارید.

سئو در مشهد

در قضیه تعداد به کار گیری این تگها در هر ورقه ، استدلال‌ها و برداشتهای متفاوتی در سایتهای گوناگون روایت شده میباشد. فرضیه هایی مثل (1 3 6 بی غایت) یا این که (1 2 4 8 16 32) و که سایتهای متفاوت ارائه کرده اند که مرتبط با تعداد مجاز به کارگیری از تگ های H1  تا H6 در هر کاغذ می باشد. با این اکنون در این باره ضابطه ثابتی نیست و صرفا ضابطه معلوم این میباشد که تگ های H حائز اهمیت مع می‌باشند یعنی H1 مهم ترین و H6 بی اهمیتترین آنهاست. مثلا یک سری ماه پیش ، گوگل محدودیت به کار گیری از یک تگ H1 در هر کاغذ را برداشت و اعلام‌کرد که می‌توانید در یک ورقه بیشتراز یک تگ H1 داشته باشید. با این حالا بقیه موتورهای کاوش طبق پژوهش ها مخلوق در این باره اعلام حیث نکرده اند .

در هر هم اکنون برای برگه متاع و کاغذ شاخه در فروشگاههای اینترنتی، پیشنهاد می‌کنم که به عبارتی یک تگ H1 را به کارگیری فرمایید ، چون اولا صرفا گوگل تعداد طولانی تر را مجاز شمرده میباشد و ثانیا با گذاشتن دو یا این که یک‌سری تگ H1 در ورقه ، شما اعتبار آنرا میان دو عبارت تقسیم می کنید که فعالیت جالبی نخواهد بود. درباره ی بقیه تگهای H هم به همین چهره میباشد و بایستی به کارگیری از آن ها به ترتیبی باشد که اهمیت مواقعی که در‌این تگها قرار میدهید از دربین نرود. مخصوصا برای سه تگ نخستین که اهمیت زیادتری دارا‌هستند.

پرستاشاپ یک تگ H1 در ورقه کالا قرار داده میباشد که مشتمل بر اسم فرآورده می شود. شما می بایست بقیه تگ های موردنیاز را در توضیحات کوتاه و بلند مال قرار دهید. این تگها را در هنگام نگارش توضیحات در ادیتور پرستاشاپ می توانید به کارگیری نمائید. اما نیازی به ویرایش کد های html ندارید و کافیست عبارت متبوع را در ادیتور متن پرستاشاپ گزینش کرده و بعد از آن از منوی قالب >> راز صفحات >> بر روی رمز برگه متبوع کلیک فرمایید تا اعمال شود.

5- توضیحات کوتاه متاع
چرا این بخش از ورقه متاع در پرستاشاپ دارای اهمیت میباشد ؟

تفاوت این بخش از برگه کالا با بخش توضیحات بلند در میکرودیتا هاست. بهتر میباشد شما هم اطلاعاتی در مودر میکرودیتاها و اهمیت آنان در بهینه سازی داشته باشید. به صورت خلاصه میکرودیتا ها با قرار دادن کدهایی در محتوای html ورقه ، قسمت های متعدد و ساختار کلی برگه را برای گوگل معلوم می‌نمایند. مثلا پرستاشاپ با قرار دادن میکرودیتا در برگه فرآورده ، اولا برای موتورهای کاوش مشخص و معلوم می کند که‌این کاغذ مرتبط با یک جنس میباشد و درپی قسمت های متعدد مثل اسم مال ، عکس فرآورده ، توضیحات فرآورده و را متمایز می کند. مطلقا نام و بقیه خصوصیات اصلی کالا در برگه جنس حائز اهمیت بیشتری میباشد و موتورهای کاوش برای این موردها اهمیت متعددی قائل میباشند. خبر خوب این میباشد که پرستااپ این فعالیت را خود کار انجام می دهد و شما نیازی به تغییر و تحول یا این که تثبیت این مورد ها ندارید. یکی‌از قسمت های میکرودیتا ، توضیح مال میباشد که در قالب پیشفرض و نسبتاً تمام قالبهای استاندارد پرستاشاپ ، \" توضیح کوتاه \" تحت عنوان توضیح کالا در حیث گرفته گردیده و این مساله اهمیت آنرا نسبت به توضیحات بلند بسیار بالا می‌برد.

پس مسلما اعتنا لازم را به توضیحات کوتاه فرآورده خویش داشته باشید و با اعتنا و باز نگری کافی آنرا کامل شدن نمایید. توضح کوتاه می بایست به نحوی باشد که لغت ها و لغات کلیدی و پرمخاطب را در بر بگیرد و درعین هم اکنون خوانایی و جذابیت لازم برای مشتری را داشته باشد. گشوده هم تکرار می کنم که از قطار کردن کلمه ها کلیدی خودداری کنید و پیرو راهکارهای اصولی برای تقویت بهینه سازی وب سایت خویش باشید.

6- تصاویر فرآورده
متاسفانه اکثر مغازه ها اعتنا لازم به تصاویر را ندارند. در برگه کالا ، یکسری تصویر مرتبط با خویش مال میباشد که با دقت به ساختار قالب شما نشان داده می شود. به ساختار قالب خویش توجه فرمائید و هنگام تولید تصویر برای کالا خویش ، اصلی ترین سایز مستعمل در قالب را ساخت نمائید تا شایسته ترین و باصرفه ترین تصویر را داشته باشید. هر تعدادی پرستاشاپ باصرفه سازیهایی برای ساخت تصاویر انجام می‌دهد اما بهتر میباشد شما تصاویر کالا خویش را در آغاز با صرفه کرده و بعد از آن آپلود فرمائید. برای سئو تصاویر ، فتوشاپ بخشی به اسم save for web دارااست و همینطور ابزارهای بدون‌پول آنلاین و غیرآنلاین متعددی هم می‌باشند که‌این فعالیت را انجام می‌دهند. در زمینه‌ی تصاویر کالا ، کافیست در هنگام تثبیت جنس ، برای تصاویر خویش صد رد صد تیتر مطلوب قرار دهید و باقی امور را خویش پرستاشاپ انجام می دهد.

ولی زمینه مهم دیگر ، تصاویریست که در توضیحات مال به کار گیری می‌شود و رعایت تمام مسائل آن در دستان شماست. به یکسری نکته ذیل در هنگام استعمال از این تصاویر توجه داشته باشید :

صد رد صد بی تردید خصوصیت alt را در تگ img به کار گیری نمائید. متن یا این که عبارتی که شما برای alt در لحاظ می‌گیرید ، هنگامیکه تصویر شما به هر دلیلی لود نشود ، به جای تصویر اکران داده خواهد شد و معین می‌نماید که تصویر مرتبط با چه چیزی بوده میباشد. ولی این فقط به کار گیری آن وجود ندارد. روباتهای موتورهای کاوش ، همین عبارت را برای تصویر تثبیت کرده و در کاوش ها استعمال می کنند. با این اکانت مطلقا متوجه اهمیت آن که در واقع برای سئوی تصاویر استعمال میشود گردیده اید. در پرستاشاپ شما نیازی به بازنویسی تگ ها و html ندارید و به راحتی در هنگام تثبیت توضیحات مال از روش ادیتور پرستاشاپ می توانید مقدار alt یا این که به عبارتی \"توضیحات عکس\" را تثبیت نمایید و پرستاشاپ آنرا برای شما تهیه و تنظیم مینماید.
آیتم بعدی که بسیار فراگیر میباشد ، عدم دقت به اسم تصویر میباشد.  بسیار مشاهده گردیده که تصاویر با نامهای بی مفهوم مثل \"123456\" یا این که \"fdsffd\" یا این که حتی اسم دامنه ذخیره گردیده اند. هر یکسری که اهمیت اسم تصویر به اندازه alt وجود ندارد البته فاکتور مهمی در بهینه سازی تصاویر به شمار میرود. پس کارایی نمائید اسم پوشه تصویر را ، مطلقا مربوط به خویش تصویر قرار دهید. به عنوان مثال برای عکس موبایل گوشی الجی جی 4 قادر است  mobile-lg-g4.jpg اسم قابل قبولی باشد.
فرمتهای متعددی برای تصاویر قابل استعمال می‌باشند که معروفترین آن ها jpg و png میباشد. برای آیکن و لوگو ها می توانید از png به کار گیری فرمایید اما برای سایزهای بزرگتر کارایی نمایید درتوان قدرت از png استعمال نکنید چون حجم متعددی را اشغال خواهد کرد.
هیچ زمان تصاویر را از سایتهای دیگر یا این که سرویسهای آپلود عکس در توضیحات خویش قرار ندهید. این فعالیت در بلند بازه به وب سایت شما صدمه خواهد زد.
حجم تصاویر را هم مطلقا با استعمال از فتوشاپ یا این که بقیه قابل انعطاف افزارها و سرویسهای فشرده سازی عکس ، با صرفه نموده و آنگاه در توضیحات خویش از آن‌ها به کارگیری نمایید.
مورد ها بیشتری هم در مورد بهینه سازی تولیدها وجود دارا‌هستند . مواقعی مثل seo بخش ایده ها و اکران امتیازات و بها و بقیه خصوصیات مال در نتیجه ها گوگل که در زمان مطلوب به آن‌ها خوا هیم پرداخت. مواقعی که ذکر شدند مهم‌ترین و در واقع اصول seo در تثبیت فرآورده بودند که با رعایت آن ها به 90درصد از هدف ها خویش در موضوع بهینه سازی کاغذ فرآورده خواهید رسید. توجه داشته باشید که seo نیاز به نگهداری و بازنگری داراست و شما بایستی دائما در اکنون باز‌نگری وب سایت خویش و همینطور تارنما رقبای خویش باشید و تغییرات و سئو های لازم را اعمال نمائید تا از گردونه رقابت موتورهای کاوش عقب نمانید.

در آخر گشوده هم پهنا می‌کنم که عمل مجموعه پرستاشاپ در مورد seo نمی باشد و ما موقتی خدماتی در این باره نداریم . تمام مطالبی که ذکر شوید ، فقط اصول معین بهینه سازی و seo وبسایت بود که اکثر اوقات به آن ها معدود اعتنا هستیم. امیدوارم این نوشته‌ی علمی بتواند بستر ساز رویش اضافه و برد روز افزون مغازه اینترنتی شما باشد.
v


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها