جذب (Acquisition)
یوزرها یک وب سایت میتوانند از طریق های متعدد جذب وب سایت شوند و برای ما بازدید های متعددی را مهیا نمایند، گهگاه این بازدید ها می‌توانند از طریف موتور های جست و جوگر باشند و گهگاه می‌توانند این بازدید ها از سمت لینک و پیوند های جان دار در وبسایت ها و یا این که شبکه های عمومی جذب شوند، بطور کلی ما به همه این جذب ها Acquisition می‌گوییم که می‌توانیم متوجه شویم یوزرها تارنما ما از چه طریقی وارد وب سایت گردیده اند.

بهترین سئو کار 

اخلاق (Behavior)
اخلاق ها این قابلیت را به ما می‌دهند که بتوانیم یوزرها تارنما خویش را بسته به خصوصیت هایشان گونه بندی کنیم و برای آنان خصوصیت های متعدد را ارائه دهیم.

 

کمپین (Campaigns)
برای اینکه بتوانید داده ها جامعی تری از یوزرها وب سایت خویش بدست آورید بایستی از کمپین ها استعمال کنیم، ما توسط این کمپین ها میتوانیم پارامتر های فردی خویش را برای یوزرها تولید کنیم تا به همه داده ها یوزرها دست بیابیم.

 

تبدیل (Conversions)
همانگونه که در نصیب پیشین گفته شد یوزرها در جور های طلاق تقسیم بندی گردیده اند، بطور نمونه یک استفاده کننده معمولی با یک استفاده کننده نام نویسی کرده در تارنما از خصوصیت های متعددی برخوردار هستند، وقتی که یک استفاده کننده هدف ها شما‌را عملی می‌کند تبدیل به یک استفاده کننده ویژه برای شما میگردد. پس متوجه شدیم که تبدیل فقط درصورتی که صورت می‌گیرد که استفاده کننده شما عملی را انجام داده باشد و تبدیل به یک استفاده کننده ویژه برای شما گردیده باشد.
 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها