تگ عنوان:
داخل تگ عنوان متنی قرار می گیرد که عنوان ورقه و نوشته‌ی‌علمی شماست. شما می بایست با حدودا 70 کاراکتر سرچ کننده را تشویق کنید تا بر روی وب سایت شما کلیک کند. پس باید برای عنوان صفحه خیلی حساسیت به خرج دهید و هوشمندانه کار نمائید. کلماتی را به کار ببرید که یک اطلاعات کلی راجع به مطالب بدهد و همچنین کاربر را راغب به کلیک بر روی آن کند.

سئو در مشهد

URL:
آدرس URL و حرفه از حروف که در ادامه آن میایند، از تگ عنوان پیروی می‌کنند و مطابق آن ساخته می شوند. این رشته‌ها نشانه‌هایی را به سرچ کننده نشان می دهد که از طریق آن می‌توانند دریابند که این لینک و پیوند مطابق نیاز آن‌هاست و درنتیجه بر روی آن کلیک می کنند. پس از طریق آن می باشد که مخاطب می فهمد که با کلیک بر روی این لینک نوشته‌علمی موردنیازش را به دست خواهد آورد و در‌صورتی‌که URL و رشته‌های در پی آن ازنظر کاربران اثرگذار نباشد، سایت شما نادیده گرفته میگردد.

Meta Descriptions:
این آیتم دقیقا پس از URL در صفحه نتایج نمایش داده می‌شود. در‌این قسمت با حدود 150 کاراکتر بایستی اطلاعات کلی و اثرگذار و مهم ترین نکات در باب مطالبی که پیرو آن نوشته‌علمی قرار دارد را به مخاطب می‌دهید تا بامطالعه آن، کاربر بفهمد که این لینکی که می‌خواهد روی آن کلیک کند درباره‌ی چه موضوعی است. این قسمت حتی از متن محتوا نیز مهم‌تر می باشد. پس برای نوشتن خلاصه محتوا، خیلی مراقب باشید و خیلی جذاب بنویسید.

سررشته نوشته‌ی علمی را نگه‌دارید
طبق مطالب گفته‌شده اولین کاری که باید انجام دهید این می باشد که بازدیدکننده را به طراحی وب خود وارد فرمائید؛ البته این‌همگی کار نیست. باید بازدیدکننده را نگه‌دارید و کاری نمائید که در وب سایت بماند. هیچ شخصی دوست ندارد وقت خود را تلف کند. هرکسی که در اینترنت در ادامه چیزی است و باید خیلی سریع به هدف خود برسد. کاری که می بایست انجام دهید این است که در چند ثانیه به کسی که نوشته‌علمی شما را می‌خواند بگویید که این نوشته‌علمی دقیقا همان چیزی می باشد که او نیاز دارااست. در حالتی که کاربر مطلبتان را بی‌بهره بداند، خیلی سریع کاغذ را خواهد بست و این یعنی فاجعه.

 

منظور ما از اینکه میگوییم سررشته را نگه‌دارید یعنی اینکه مطلبتان بایستی در زمینه‌ی آن عنوانی باشد که برای مطلبتان انتخاب کرده‌اید. نباید مطالب بی‌ربط را بنویسید. باید کاری نمایید تا مخاطب مجاب شود که متن را آخر بخواند و حتی به قسمت‌های دیگر طراحی وب سایت سر بزند و در مجموع تارنما شما را سایتی اثر گذار و قابل‌به کارگیری بداند. فرقی نمی‌کند حوزه کاریتان چیست. در هر حیطهای که کار می‌کنید باید این نکات را در حیث بگیرید. در اینجا لازم می باشد که مواردی را مسلما در لحاظ بگیرید:

ID سایت:
یکی از اولی چیزهایی که بازدیدکنندگان به آن اعتنا می نمایند، ID و لوگوی شماست. لوگو باید به‌راحتی قابل رویت کرد باشد و نباید فی مابین انبوهی از متن ها نهفته باشد. خیلی بهتر می باشد که لوگویی را در حوزه کاریتان گزینش فرمایید که مطابق نیاز مخاطبتان باشد؛ یعنی لوگو مرتبط با کسب‌وکارتان باشد.

تگ‌های هدر (header):
مستقل از لوگو، بازدیدکننده‌ها خیلی تحت عنوان ها مطالبی که میخوانند دقت مینمایند و از طریق این عناوین است که تصمیم میگیرند که آیا این نوشته‌ی‌علمی به دردشان میخورد یا نه؟ تگ‌های هدر (که همان تگ‌های H1 تا H6 هستند) بایستی پیامی راجع به تگ عنوان را به مخاطب برسانند. چنانچه متن‌هایتان بسیار طولانی باشد، میتوانید با این تگ‌ها، فی مابین متن، برای جلوگیری از خستگی و یکنواختی متن، وقفه بیندازید. هر بازدیدکننده‌ای به دنبال پاسخی منظم و مختص برای سوالهای خود است و تگ‌های هدر بسیار اثر گذار می باشند تا به آنان کمک فرمایید.

ناوبری (Navigation):
یکی‌از‌از سایر از مواردی که بازدیدکننده‌ها برای اینکه بفهمند سایتی که بر روی آن کلیک کرده‌اند، برایشان مفید می باشد یا نه منوهای وب سایت است. نیاز و انتظارات بازدیدکننده را با پیوند‌های فروش و خدمات پنهان نکنید؛ یعنی بایستی هر چیزی را که برای مخاطبانتان موءثر می باشد را در منوهای اصلی سایت قرار دهید. خدماتتان را در تگ‌های مربوط به خودشان قرار دهید و پیوند آن را در منوهای اصلی بگذارید. منوهای اصلی بهترین مکان‌ها برای استفاده از کلمه ها کلیدی است.
 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها