بر پایه تحقیقات اغلب متخصصین در زمینهی سئو در هم اکنون حاضر سئو وبسایت از نقش بسار مهمتری نسبت به هر زمان دیگری برخوردار است؛ اما به منظور محافظت رنک برای مدت مدید، بهتر میباشد نحوهی پردازش دادهها به وسیله گوگل ارزیابی و فهم شود . سوالاتی که در پایین مشاهده می کنید میتواند در اینترنت دوچندان همگانی باشد .
هنوز
سئو فنی از اهمیت برخوردار است؟»
در
صورتی که محتوای زیادی را بنویسیم، این قابلیت وجود دارااست که ترافیک خیر بگیریم؟»
جستجوی
کلمه کلیدی از ارزش سرمایه گذاری بالایی برخوردار میباشد یا خیر؟»
اکنون در قوانینی هستیم که هر ساله مرگ سئو ملموستر میشود و عمده از قبل به ما می گویند: محتوا کلام نخستین را می زند»، بدین ترتیب اصل اساسی نباید از یاد برده شود . هنوز درخصوص سئو سخن دوچندان میباشد .
بر مغایر اینکه گوگل یک سری تغییرات با اهمیت در چگونگی ادراک مطالب و سناریو نتایج به وجود آورده است، اما این نظریه که وب سایتهای دیگر بی نیاز از سئوی فنی هستند، مبنایی ندارد . در این مقاله متوجه خواهید شد که چگونه جستجوی معنایی و هوش مصنوعی به سئوی فنی اجتیاج دارند تا نتایج بهتری را برای کاربران ارائه دهند .
الگوریتم
Hummingbird زمانی که گوگل در سال ۲۰۱۳ از الگوریتم مرغ مگس خوار یا Hummingbird پرده برداری نمود، جستجوی معنایی در وب را نیز در کنار آن پیاده سازی کرد . Hummingbird، فقط یک آپ دیت الگوریتم معمولی نبود، در واقع تغییری مبنایی در چگونگی سناریو نتایج گوگل ساخت میکرد .
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل (Hummingbird) به دنبال بیش از ۱۵ سال ارزیابی دادهها و کاربران حاصل گردیده است . هدف از راه و روش اندازی این الگوریتم دست یافتن به این با اهمیت می باشد که کاربران تجربه مطلوبتری از کاوش در گوگل به دست آورند . پس از این که آپدیت انجام شد، بقیه تولیدکنندههای محتوا و یوزرها به وضعیت دیده بسته نمیتوانند کلمات اساسی یکدیگر را حدس بزنند .
هدف آخری از جستجوی معنایی، به کارگیری حجم بالای دادههای حاصل گردیده بوسیله گوگل، در مسیر نمایش جوابهای مناسب در پاسخ سؤالات بود .
در ادامه، سه دلیل حساس که این تغییرات را مخصوص نموده میباشد معرفی میکنیم:
الف) برای الگوریتم Hummingbird یا مرغ مگس خوار، به جز لغات اصلی کلیهی عباراتی که کاوش گردیده از اهمیت برخوردار است .
ب) این الگوریتم کاربر، الگوی جستجوی کاربر، تاریخچه جستجوهای کاربر و بقیه متغیرها را مد نظر قرار می دهد .
ج) این الگوریتم دسته دستگاهی که کاربر، آن را موضوع استفاده قرار میدهد، به همراه ساعت، روز و مکانی که کاربر در آن قرار دارااست را مورد توجه قرار میدهد .
با انگیزه سناریو و ارائهی نتایج صحیح و مناسب در حداقل بازه زمانی ممکن، گوگل جستجوی معنایی در وب را اجرا و روش اندازی کرد . در حقیقت، هدف جستجوی معنایی، این میباشد که با ارسال محتوای مرتبط، پیوند ارتباطی ایجاد نمایند .
اثر
گذاری جستجوی معنایی روی سئو در شرای چه در چگونگی و روش سناریو نتایج، تغییرات فوق العاده ای لحاظ شده، اما اصول اول سئو هنوز که هنوز است به فعالیت گرفته میشود . لینکها و لغات حیاتی اهمیت خود را از دست نمیدهند، و کماکان بهینه سازی باطن کاغذ اامی است . زمانی که همه چیز تغییر تحول میکند، مسائل کهن دیگر از اهمیتی برخوردار نخواهند بود . جستجوی معنایی یک تغییر اساسی به وجود آورده می باشد که رنک به چنگ آوردن را برای اشخاصی که فوتوفن غیر اخلاقی را به فعالیت گرفتهاند، دشوار نموده می باشد .
وقتی که واژه و کلمه معنایی» را میشنویم، به آسانی خواهیم توانست آن را به لهجه شناسی دارای ارتباط کنیم . اما اینگونه برداشت، چندان صحیح و مناسب نیست . محتوا نقش بسیار مهمی را ایفا میکند، اما دیگر موادسازنده کاغذ شما که ربات گوگل آنان را محاسبه مینماید هم نقش مضاعف مهمی دارااست .
چنین چیزی در فضای بازاریابی دیجیتال دیده می شود . تصور بازاریابها و صاحبان تارنما این می باشد که در صورتیکه محتوای مرتب زیادی را بنویسند، به آنها رنک وابستگی خواهد گرفت و ثروت زیادی نسیبشان میشود . جای تأسف می باشد که چنین چیزی به هیچ تیتر با اهمیت نیست .
گوگل قصد دارد با جستجوی معنایی، ارتباطات طبیعیتری را به وجود آورد . البته ایراد این است که؛ این الگوریتم نمیتواند به تنهایی درک و درک صحیحی از معانی متفاوت داشته باشد .
ایراد عمدهای که با آن دست و پنجه نرم میکنیم این میباشد که الگوریتم اطلاعات بیشتری از ما دارااست . نباید فراموش کنیم که این فقط یک الگوریتم است و بشر نمیباشد . مانند هر برنامهای که با داده و هوش تصنعی فعالیت میکند، این الگوریتم نیز به مراد آموختن هر چیزی تهی دست دادههای ساختار یافته هست .
درباره این سایت