ساخت
محتوا برای وب سایت به چه صورت می بایست انجام شود؟ محتوایی که در وب سایت خود قرار میدهید بایستی از چنان کیفیتی برخوردار باشد که مخاطب با خواندن یا این که مشاهده آن به تفکر فرو برود . به همین حافظه نباید تصور فرمایید که بدون انگیزه می توانید مبادرت به ایجاد محتوا فرمائید . برعکس، هدف شما بایستی تولید یک ارتباط هدفمند با مخاطبان و ترغیب آنها به قبول جنس و سرویس ها شما باشد . یک محتوای خوب، تأثیر طولانی مدتی بر کسب و عمل شما خواهد داشت . در این مقاله، قصد داریم شما را با راهکارهایی آشنا کنیم که به ارتقا کیفیت محتوای تولید گردیده شما یاری خواهد کرد .
سئو در مشهد
در
برهه زمانی و هزینه خویش صرفه جویی کنید
1-
محتوای متفاوتی تولید کنید اولی سطح در ساخت یک محتوای شاخص، ارائه چهره ای منحصربهفرد به شخص از کسب و کار خود هست . به همین حافظه در صورتیکه در مورد بازاریابی محتوا عمل میکنید، اضطراری می باشد به دنبال آشنایی هر چه عمده برندی باشید که برای آن محتوا ایجاد میکنید . یعنی بایستی به دنبال فهم و شعور چرای بزرگ کسب و کار خویش و ارزشی که برای شما به دنبال خواهد داشت، باشید .
به این منظور، لازم می باشد این سؤالات را از خودتان بپرسید:
انگیزه
شما از ساخت این نوع بیزینس چه بوده است؟ از
چه راهی میخواهید در زندگی مخاطبان خویش تغییرو تحول تولید کنید؟ ویژگیهای
شخصیتی منحصر به شخص صاحبان این کسب و کار چیست؟ پاسخ این سؤالها، به بازاریابان محتوا کمک می کند کلماتی را پیدا نمایند که بیان کنده ویژگیهای مارک آنان باشد . در این جا به چند نمونه جواب برای این سؤالها اشاره میکنیم . مثلاً برای سؤال شماره 1 میتوانید به واژههایی مثل الهام بخشیدن به دیگران، تولید فضایی مفرح برای مخاطبان اشاره نمایید یا این که برای سؤال 2 مواردی مثل ساخت روحیه ماجراجویی و شجاعت در مخاطبان و برای سؤال3، یعنی ویژگیهای شخصیتی صاحب و مالک بیزینس به مواردی مثل داشتن روحیه شوخ طبعی، به روز بودن و غیره اشاره فرمائید . هنگامی شما محتوای خود را به فیس هدفمند و بر شالوده پرسشهایی که در اینجا مطرح کردیم، ساخت کردید، هویتی برای شما ایجاد خواهد شد که افراد مطلوب را جذب برند شما خواهد کرد .
2-
به دنبال حل مشکل ها باشید وجود وب به صاحبان کسب و فعالیت این مجال را می دهد تا نقص مخاطبان خود را حل کنند . به این یاد که افراد هر لحظه در درحال حاضر جست و جوی موضوعی در وب می باشند . در نتیجه، بازاریابهای محتوا می توانند با انجام یک جست و جوی بی آلایش و محاسبه کلمه ها با اهمیت به موضوعاتی که بیش از همه مورد توجه مخاطبان محتوا میباشد پی ببرند . بنابراین محتوای خود را حول موضوعاتی تهیه و تنظیم کنید که خیر تنها به حل اختلال یا این که برطرف کردن یکی از نیازهای مخاطبانتان امداد کند، بلکه تفاوتی نیز در معاش آنها به وجود آورد . به همین یاد می باشد که برخی از برندها اقدام به تولید انجمنهای اذعان کرد و گوی آنلاین کرده و قوانینی را آماده میکنند تا اشخاصی که در زمینه یک مسائل یا چالش، نظرها مشابهی دارند را به نیز دارای ارتباط نماید . انگیزه ساخت محتوا، صرفاً فروش جنس یا خدمات نیست، بلکه بایستی مسئله را برای به اشتراک گذاشتن داده ها و یاری به طرفداران، دنبال کنندگان و مشتریان با مسئولیت مهیا نماید . بدین ترتیب حتمی است از همین حالا با تولید محتوای موءثر اصطلاحاً به دنبال تولید گروهی باشید که به مارک و دیدگاه شما اعتماد کنند .
منش
های ساخت محتوا با کیفیت
3-
محتوای دیدنی تولید کنید اصل اساسی در ایجاد یک محتوای عالی این هست که برای مخاطبان کاربردی باشد . در این رابطه، یک قانون ساده وجود دارد: در صورتیکه از محتوایی که ساخت میکنید، خودتان لذت نبرید، مطمئناً مخاطب هم آن را دوست نخواهد داشت . به این ترتیب ضروری هست برای تهیه و تنظیم مطالبی که میخواهید در وب سایت خویش بگذارید، شکیبایی به خرج دهید و به طور کامل تحقیق کنید . به این صورت، مخاطب هم جذب محتوای شما خواهد شد . برای جالب کردن مطالبی که در وب سایت میگذارید، میتوانید از فرمتهای محتوایی جدید مثل، گیف، ویدئو، اینفوگرافی (تصاویری که اطلاعات خاصی را باطن خودشان جای دادهاند . مثلاً دایره قرمزی که در آن یک نفر را در درحال حاضر سیگار کشیدن نشان می دهد و خطی از روی این دایره رد شده است که به معنا ممنوع بودن این عمل است)، محتوای تعاملی مانند نظرسنجی یا این که آزمون به کار گیری فرمایید . در واقع هدف یک بازاریاب محتوایی این میباشد که مخاطبان را با مطالب جذاب خود به وجد بیاورد و تراز اطلاعات آن ها را نسبت به قبلی افزایش دهد .
درباره این سایت