پباده سازی صفحه فرود (Landing Page) به رویه صحیح می‌تواند کاری نماید محصولی عادی فراوان پرفروش باشد و هم می تواند آنقدر بد طراحی شود که شایسته ترین سرویس یا محصول نیز فروش مضاعف پایینی را تجربه کند . اصلی نیست چه محصولی را قرار است بفروشید، صفحه ها کلیدی مدام یک هدف دارند: این که اعتنا بازدیدکننده­‌های خود را جلب می‌کنند . 

سئو در مشهد


کاغذ 

فرود یا لندینگ پیج چیست ورقه فرود در واقع ویترین یا این که دروازه ورود یک وبسایت محسوب میگردد . به تیتر نمونه در شرای کسی با سرچی از گوگل به یک محتوای مختص شما رسید، برگه آن محتوا صفحه فرود شما محسوب می‌گردد . یا این که در حالتی که مثلا قصد دارید برای مشتریان جذب‌شده و غیرفعال خویش ایمیلی بفرستید و کد تخفیف ویژه‌ای به آنان بدهید که او‌لین خرید خود را انجام دهند برای آنها صفحه ویژه‌ای صحیح میکنید که خاص آنان باشد و از پیشنهادات منحصربه‌فرد به فرد خودشان برای‌شان مطلب می‌نویسید . یا مثلاً می خواهید دنبال‌کنندگان پیج اینستاگرام خود را به صفحه‌ای خاص رهنمون فرمایید و آن لینک و پیوند ویژه را در بخش بیو پیج خویش قرار می‌دهید . تمامی این‌ها مثال‌هایی بودند از صفحه های فرودی که با هدف خاصی طراحی شده‌اند . 


مسلما متوجه شده‌اید که چرا برگه فرود می سازیم و همیشه و همه‌جا لینک صفحه اساسی تارنما را نمی‌دهیم . چرا که شما نمی‌دانید که مخاطب برگه با اهمیت دقیقاً چه کسی است، از کدام منبع به تارنما شما آمده است، دنبال چه چیزی میگردد و … . به تیتر مثال وقتی که ما در یکتانت میخواهیم خدمت تبلیغات همسان خویش را به شرکت‌ها تبلیغ کنیم، اگر به جای ایجاد یک صفحه فرود ویژه آن، لینک ورقه مهم را به مشتری احتمالی بدهیم چه اتفاقی می‌افتد؟ استفاده کننده در ورقه کلیدی به استدلال آشنا نبودن با ما و عمل ما ممکن است اشتباهاً به بخش نمایش‌دهندگان سایت ما برود که مربوط به رسانه‌هاست و چون قطعاً چیز مربوط به خویش در آن نمی‌بیند وب سایت را می‌بندد و تمام هزینه‌ای که برای جذب آن کاربر کرده بودیم تلف می شود . حتی شاید اشتباهاً به بخش وب لاگ یکتانت برود و در بین تعدادی مقاله سردرگم شود و از سایت بیرون شود . 


به این دلیل هست که بایستی یک کاغذ فرود ویژه و مختص برای هر کدام از کمپین‌های بازاریابی خویش بسازیم . پباده سازی کاغذ فرود در شرای به صحت انجام پذیرد می‌تواند به شدت نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری احتمالی را در کمپین‌های ما ایجاد کند . در تحت در ۴ مرحله، پباده سازی صفحه فرود را خواهید یادگرفت . 


۱ . 

ساخت طرحی کلی از کمپین و پیشنهاد مقدمه یک طرح و برنامه‌ریزی کلی مهیا نمایید و بعد تصمیم بگیرید که روی چه چیزی می خواهید تمرکز کنید . فهرستی از پیشنهاد­های خویش برای یک کمپین تهیه فرمایید و بعد درباره مطالب برگه بیندیشید . 


آشنایی مخاطبان‌تان به شما کمک می‌نماید نوشته هدف‌مند­تری تولید فرمایید . کاربری که از روش تبلیغ اینستاگرام با کمپانی شما آشنا می‌­شود بی تردید با کسی که از نحوه کاوش در گوگل یا این که شنیدن از لهجه سایرافراد کمپانی شما را شناخته است، تفاوت دارااست . 


حال آنگاه از شناخت مشتریان و فهرست کردن انواع خاصی از پیشنهاداتی که قابل ارائه دارید آغاز میکنیم به طراحی برگه فرود .یعنی یک عدد از بهترین پیشنهادات خویش را از لیست تعیین نمائید و به مشتری مختص خویش ارائه دهید . اعتنا داشته باشید این پیشنهادات قادر است مورد ها زیادی باشد از جمله داشتن خدمت مجانی برای خریدهای بالای ۱۰۰هزار تومان یا تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید اول یا این که … . در کمیپین تبلیغات کلیکی مکتب‌خونه در پلتفرم یکتانت، بخش اولیه ورقه فرود پباده سازی گردیده این چنین بوده هست که میبینید یک کد تخفیف ۳۰هزار تومانی ودوره‌های بسیار بدون‌پول پیشنهاد گردیده میباشد . 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها